środa, 19 marca 2014

Pasta z makreli, czyli RYBY NA TALERZE

Trzeba jeść więcej ryb! Przecież są takie zdrowe! Czemu pojawiają się na naszych stołach tak rzadko?
Ryby zawierają kwasy tłuszczowe omega-3 dla prawidłowej pracy serca i rozumu... tzn. mózgu.
Nasz organizm nie potrafi sam ich wyprodukować, więc trzeba mu pomóc i dostarczyć je razem z jedzeniem.
Rybki mają też wiele witamin, np. witaminę A - niezbędną dla naszych przemęczonych oczu, witaminę D - dla naszych kości i witaminę E - dla naszej jędrnej skóry.

Niedawno proponowałyśmy Wam tartę z kapusta kiszoną i śledziem, a dziś przed Wami pasta z makreli.

RYBY NA TALERZE!



SKŁADNIKI:
1 dowolnej wielkości wędzona makrela
1 opakowanie twarogu
1 średnia cebula
3 łyżki śmietany
sól, pieprz

WYKONANIE:
Makrelę dokładnie obieramy i pozbywamy się wszystkich ości. Ta czynność jest niezwykle odprężająca.... Kiedy już pozbędziemy się ości, kroimy drobno cebulę. Wszystkie składniki przekładamy do miski i mieszamy (najłatwiej widelcem). Doprawiamy solą i pieprzem.
Gotowe.









7 komentarzy:

  1. Twaróg uwielbiam, do rybek też od pewnego czasu jestem coraz bardziej przekonana.. nie mam pojęcia, czemu wcześniej nie wpadłam na taką pastę :) Wygląda pysznie i na pewno w najbliższym czasie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makrela jest najlepsza! :)))
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! tez kiedyś robiłam pastę z makreli ale nie wpadłam na dodanie twarogu! :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. też często robię taką pastę - idealna do kanapek, albo solo!

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak pasta z makreli to to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie to wygląda :-)Pozdrawawiam i zapraszam do mnie
    http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory nie potrafię zrozumieć ludzi, którzy nie lubią ryb, przecież jest tyle różnych smaków i sposobów przyrządzania! Chętnie skorzystam z Twojego przepisu, bo nigdy nie miałam okazji samodzielnie robić tej pasty :)

    OdpowiedzUsuń