piątek, 1 marca 2013

Słodkiego weekendu

Od czasu do czasu zdarza nam się testować dania z serii "Pomysł na.."
Tym razem w wersji słodkiej. Na tapetę wzięłyśmy szarlotkę pod chmurką. Wybór padł na deser na zimno, ponieważ nasza KASIA (kiedyś cud techniki kuchennej i nowość na rynku AGD) ze względu na swój sędziwy wiek, posiada piekarnik tylko z nazwy... Jest mistrzynią w paleniu wszelkiego rodzaju ciast i ciasteczek, ale niezawodna w pieczeniu frytek! Choć i tak trzeba je co jakiś czas przemieszać.

Niezrażone brakiem sprzętu i motywowane nieodpartą chęcią "czegoś słodkiego" zabrałyśmy się do roboty!

SZARLOTKA POD CHMURKĄ:
1 "Pomysł na... Szarlotkę pod chmurką"
1 kg jabłek
250 ml śmietanki 30%
1 opakowanie biszkoptów
1 czekoladę gorzką do posypania

WYKONANIE:
Przepis znajdziecie na opakowaniu. Wychodzi idealnie i tak też smakuje.
Za wszystkie składniki powinniście zapłacić nie więcej niż 18 zł.



No to życzymy Wam słodkiego weekendu!

5 komentarzy:

  1. Ja też dziś robiłam. To pisałam ja Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza, ty nas zainspirowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to dość proste ciasto więc pewnie spróbuję je wykonać. Dopiero rozpoczęłam swoją przygodę z pieczeniem, więc na razie robię dość proste rzeczy. Dużo fajnych, prostych przepisów znalazłam na https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/
    . Jest tam też wiele fajnych porad więc często tam zaglądam.

    OdpowiedzUsuń